HTML

radio_logo.png

hotel_logo.png

Utolsó kommentek

  • nikikutya: Sajnos,nekem drága a jegy.De lélekben ott leszek. (2012.10.02. 09:23) Események
  • nikikutya: Sajnos nekem drága a jegy,nem fussa az ápolási dijból.De lélekben ott leszek. (2012.10.02. 09:23) Események
  • Ilia: @haddszóljon!: Köszönöm a választ, de mint írtam, már nem vagyok érdekelt a jegyvásárlásban, idejében megvettem a belépőmet. Viszont azok érdekében, akik még nem tették, de tervezik, ki kellene javí... (2012.09.28. 15:14) Mert kell egy hely
  • haddszóljon!: @Ilia: én tudtam rosszul, a reklámban még valóban csak a Bokor utca a lehetséges vásárlási hely, de ahogy írtam, a fent említett másik két helyen is lehet jegyhez jutni. (2012.09.28. 14:54) Mert kell egy hely
  • haddszóljon!: Kedves Ilia, bizonyára elkerülte a figyelmét, hogy a www.jegy.hu - n és a Láng Tékában is meg lehet vásárolni a jegyeket. (2012.09.28. 11:49) Mert kell egy hely
  • Utolsó 20

Események

2012.09.20. 11:49 haddszóljon!

2012. szeptember 27-én 18:00-tól a Benczúr Hotel az Esti Gyors pályaudvarává válik. Állomásfőnök Vicsek Ferenc, a mozdonyt pedig Pikó András vezeti. Kérdezhetik Arató Andrást és Bolgár Györgyöt. 

Cím: Budapest, Benczúr u. 35.

A program még alakulóban van, ám lesz egy részlete, aminek a "Klubrádió és én" címet adtuk. Várjuk a történeteket, amiket lehet szóban és írásban is megosztani velünk. Rajzot, esetleg verset is várunk.

Jelentkezni lehet itt is, a hozzászólások dobozban, és a rádióban már elhangzott telefonszámon: 4376-704

Ezen az estén retro büfé várja a hallgatóságot.

A belépés ingyenes.

2012.október 16-án este 6 órakor Arató András mutatja be legújabb könyvét - A múlt elkezdődött - a Hotel Benczúrban.

 Arató András és 26 szerzőtársa szobrokról, utcanevekről, köztársaságról, alkotmányról vall szavakban és képekben. Írók, tudósok, művészek magántörténelemről, közügyekről, szépségről, szörnyetegről.

 Heller Ágnes, Ungvári Tamás, Gerő András, Grecsó Krisztián, Fischer Iván, Szüts Miklós, Váncsa István, Tóth Krisztina Bitó László, Gálvölgyi János, Iványi Gábor, Bíró Judit, Haraszti Miklós. P. Szücs Julianna, Radnóti Sándor, Bródy János, Kántor Péter, Rényi András, Darvasi László, Kornis Mihály, Parti Nagy Lajos, Csáki Judit, Gábor György, Féner Tamás, Megyesi Gusztáv, Féner Tamás, Nádasdy Ádám egy kötetben - Arató András fényképeivel.

Kérjük, ismét regisztráljon a 06-20-341-4100 telefonszámon vagy a haddszoljon2011@gmail e-mail címen.

Vendégeinket retro büfével várjuk.

2012.10.30 - án 19:00 - kor a Syma Csarnokban ismét koncertet rendez a Klubrádió. Jegyek már kaphatók a rádióban (1037 Budapest, Bokor u. 1-3-5.). A jegyek darabja egységesen 6.900 Ft.

November van. Kicsi pihenő után ismét vendégségbe megyünk, s hívjuk Önöket is.

18-án, a vasárnap levezetéseként este 6 órától a Hotel Benczúrba várjuk azon tagjainkat, akik Rangos Katalin, Szegvári Katalin és Krizsó Szilvia havi traccspartijára élőben is kíváncsiak.

Kérjük, regisztráljanak a haddszoljon2011@gmail.com e-mail címen!

2 komment

Címkék: esemenyeink

A bejegyzés trackback címe:

https://haddszoljonegyesulet.blog.hu/api/trackback/id/tr574747164

nikikutya 2012.10.02. 09:23:07

Sajnos nekem drága a jegy,nem fussa az ápolási dijból.De lélekben ott leszek.

nikikutya 2012.10.02. 09:23:44

Sajnos,nekem drága a jegy.De lélekben ott leszek.
süti beállítások módosítása